24 Nisan 2015 Cuma

KPSS Eğitim Bilimleri Görüntülü 48 DVD Seti Full İndir




KPSS Eğitim Bilimleri seti ile siz de kendinizi video derslerle sınavlara hazırlayabilirsiniz.
Rar Şifresi: rupi

İÇERİK

ÖĞRETİM STRATEJİLERİ

- Öğretim Stratejileri, Yöntemleri, Teknikleri ve Yaklaşımları
– Öğretim İlke ve Stratejileri
– Öğretim İlkeleri
– Öğretimde Strateji, Yöntem ve Teknik İlişkisi
– Öğretim Stratejileri
– Öğretim Teknikleri
– Öğrenme Öğretme Modelleri
– Öğretmen Nitelikleri
– Öğretim Araç – Gereçleri
– Sınıf Yöntemi Kavramı
– Verimli Ders Çalışma
– Gelişim Psikolojisi
– Gelişime Giriş
– Gelişimle İlgili Temel Kavramlar
– Fiziksel ve Psikomotor Gelişim
– Zihinsel Gelişim
– Bilişsel Gelişim
– Kişilik Gelişimi
– Psikososyal Gelişim
– Ahlak (TÖREL) Gelişimi

ÖĞRENME PSİKOLOJİSİ

- Öğrenme Psikolojisi
– Öğrenme Psikolojisine Giriş
– Öğrenme Psikolojisi ile ilgili Temel Kavramlar
– Öğrenmeyi Etkileyen Faktörler
– Öğrenme Kuramlarına Genel Bakış
– Davranışçı Kuram
– Klasik (Tepkisel) Şartlanma (Ya Da Koşullanma)
– Edimsel (OPERANT) Şartlanma (Koşullanma)
– Klasik Şartlanma ve Edimsel Şartlanma Arasındaki Farklar
– Öğrenilmiş Çaresizlik ve Kendini Doğrulayan Kehanet
– Bitişiklik (Yakınlık ) Kuramları Watson ve Guthrie
– Davranışçı Kuramların Öğretim İlkeleri
– Sosyal Öğrenmeci Kuram
– Sosyal Öğrenme Kuramının Temel Kavramları
– Sosyal Öğrenmeyi Etkileyen Faktörler
– Sosyal Öğrenme Süreçleri
– Gestalt Kuramı
– Gestalt Kuramında Algılama
– İçgörüsel (Kavrama Yoluyla) Öğrenme
– Gizil (ÖRTÜK) Öğrenme
– Üretici (Yaratıcı) Düşünme
– Bilgiyi İşleme Kuramı
– Bilgiyi İşleme Kuramının Temel Kavramları
– Bilgiyi İşleme
– Geri Getirme ve Unutma Yürütücü Kontrol
– İnsancıl (Hümanist) Kuram
– Benlik Kavramı (Algısı)
– Maslow’un Temel Gereksinimleri (İhtiyaçlar) Hiyerarşisi
– İnsancıl (Hümanist) Kuramın Öğretim İlkeleri
– Yapılandırmacı (Oluşturmacı) Kuram
– Yapılandırmacı Kuramın Özellikleri
– Yapılandırmacı Öğrenme Faaliyetlerinin Beş Aşaması

REHBERLİK

- Rehberlik
– Çağdaş Eğitim Anlayışına Göre Eğitim ve Öğrenci Kişilik Hizmetleri
– Çağdaş Anlayışa Göre Eğitimin Amaçları
– Çağdaş Eğim Anlayışına Göre Okullarda Verilen Hizmetler
– Öğrenci Kişilik Hizmetleri
– Öğrenci Kişilik Hizmetlerinin Amacı
– Öğrenci Kişilik Hizmetlerinin Kapsamı
– Rehberliğe Giriş
– Rehberliğin Tanımı
– Rehberliğin Amacı
– Rehberliğin İlkeleri
– Rehberlik Çalışmalarının Kısa Tarihçesi
– Başlıca Rehberlik Türleri
– Rehberlik Türleri
– Hizmet Alanlarına Göre Rehberlik
– Öğretim Basamaklarına Göre Rehberlik
– Program Alanlarına Göre Rehberlik
– Hizmetin Verildiği Birey Sayısına Göre Rehberlik
– Temel İşlevlerine Göre Rehberlik
– Okulda Rehberlik Hizmetleri
– Okullarda Rehberlik Hizmet Alanlarının Sınıflandırılması
– Doğrudan Öğrenciye Dönük Hizmet Alanları
– Ülkemizde Rehberlik Hizmetleri Örgütü
– Milli Eğitim Bakanlığı Rehberlik Hizmetleri Örgütü
– Rehberlik Hizmetleri Merkez Teşkilatı Örgütlenmesi
– Rehberlik Hizmetleri İl ve İlçe Örgütlenmesi

ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME

- Ölçme ve Değerlendirme ile İlgili Temel Kavramlar
– Ölçme ve Türleri
– Ölçüt ve Türleri
– Değerlendirme
– Amacına Göre Değerlendirme Türleri
– Ölçüte Göre Değerlendirme Türleri
– Ölçek ve Türleri
– Ölçmede Hata
– Ölçme Araçlarında Aranan Nitelikler
– Güvenilirlik
– Geçerlik
– Test Hazırlama Süreci
– Biliçsel Alanda Davranışların Ölçülmesi
– Duyuşsal Alanda Davranışların Ölçülmesi
– Deninişsel Alandaki Davranışların Ölçülmesi
– Ölçme Sonuçları Üzerinde İstatistiksel İşlemler
– Test İstatistikleri
– Madde İstatistikleri
– Madde İstatistiklerinde Hesaplanan Test İstatistikleri
– Dağılımların Yorumlanması
– Dağılımlar
– Standart Puanlar
– Sınav Sonuçlarının Nota Çevrilmesi
– Korelasyon
– Değişken

GELİŞİM PSİKOLOJİSİ

- Gelişime Giriş
– Gelişimle İlgili Temel Kavramlar
– Fiziksel ve Psikomotor Gelişim
– Zihinsel ( Bilişssel Gelişim)
– Dil Gelişimi
– Kişilik ( Psikososyal) Gelişimi
– Ahlak (Törel) Gelişimi


0 yorum: